Dnes | 2 | |
Včera | 476 | |
Tento týden | 3565 | |
Před týdnem | 4083 | |
Tento měsíc | 929 | |
Před měsícem | 15565 | |
Celkem | 725912 |
Visitors Counter
Reklamace nedoručené zásilky česká poštaČeská pošta přestává kvůli chybějícím zaměstnancům v některých oblastech doručovat každý den. Státní firmě klesá podíl na nejdůležitějším trhu s dopisy i na rychle rostoucím balíkovém trhu. Politici se místo strategie rozvoje pošty zabývají plány na ovládnutí jejího bezmála dvacetimiliardového rozpočtu. Česká pošta požaduje po klientech/adresátech před dodáním zásilky udělení plné moci k celnímu řízení. Musí klienti/adresáti tuto plnou moc podepisovat znovu při každém dovozu? Odpověď: Plná moc je platná do odvolání a tedy i pro další dovozy. Česká pošta její … Česká pošta je kapitola sama pro sebe. Uznávám, že kolos s desetitisíci zaměstnanci je těžké uřídit a nebrblal bych, kdyby šlo o jednotlivá pochybení. Dneska vám ale ukážu, jak nefunguje celý systém doručování balíkových zásilek. Před delší dobou (nevím kdy) změnila Česká pošta … Nedoručené zásilky? Problémy České pošty vedly k odvolání vedoucí pražské pobočky. protože doručovatel nestačil vhodit oznámení o uložení zásilky do schránky. Reklamace i stížnost ombudsmance. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě nijak Call centrum. Potřebujete zjistit více informací o našich službách, zásilkách, případně k reklamacím? Kontaktujte naše operátory telefonicky nebo e-mailem. Nedoručené zásilky? Problémy České pošty vedly k odvolání vedoucí pražské pobočky. protože doručovatel nestačil vhodit oznámení o uložení zásilky do schránky. Reklamace i stížnost ombudsmance. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě nijak Je-li obsahem zásilky vložená věc, prostřednictvím prodejců se zjistí, v jaké hodnotě lze předmětnou věc pořídit na trhu a tato částka se vyplatí. Jak a kdo může reklamovat nedodanou nebo poškozenou zásilku a jaké má Česká pošta lhůty na vyřízení reklamace? Česká pošta přijala rekordní počet balíků už minulé pondělí, kdy jich lidé poslali přes 340 tisíc. To je nejvíc v celé historii. Reklamace nedoručené zásilky. Reklamovat špatné služby České pošty navíc není jednoduché. Důležité je pročíst si podmínky, které na svých stránkách Česká pošta má. Nejčastěji se ptáte Chcete se zaregistrovat na Poště Online? Projděte si nejčastější dotazy! 1. Neznám Bezpečnostní kód. Mám už Zákaznickou kartu, chci se registrovat, kde však zjistím Bezpečnostní kód? Česká pošta přijala rekordní počet balíků už minulé pondělí, kdy jich lidé poslali přes 340 tisíc. To je nejvíc v celé historii. Reklamace nedoručené zásilky. Reklamovat špatné služby České pošty navíc není jednoduché. Důležité je pročíst si podmínky, které na svých stránkách Česká pošta má. Reklamace Jak reklamovat dodané zásilky s poškozením nebo úbytkem obsahu? Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště.Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Vzhledem k tomu, že nejvytíženější oblasti jsou Praha a střední Čechy, tak Česká pošta od poloviny listopadu rozšiřuje otevírací dobu na téměř 40 poštách, a to právě pro výdej zásilek,“ doplnil dále. Pakliže dojde k reklamaci, je Česká pošta povinna ji vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Málokdo ví, že podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. Česká pošta v Praze nezvládá doručovat balíky. Lidé, kteří zásilku očekávají, se mnohdy ani nedozvědí, že si pro ni mohou přijít. Například balíky z e-shopů s již zaplaceným zbožím se tak často vracejí zpět k odesílateli jako nevyzvednuté. Tags: |