hosting menu left
hosting menu right

top of hosting header
hosting servers box banner
hosting plan ico 1
hosting plan ico 2
hosting plan ico 3


bottom of hosting header
website hosting main area top
sklik
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDnes2
mod_vvisit_counterVčera476
mod_vvisit_counterTento týden3565
mod_vvisit_counterPřed týdnem4083
mod_vvisit_counterTento měsíc929
mod_vvisit_counterPřed měsícem15565
mod_vvisit_counterCelkem725912

Visitors Counter

Poštovní spořitelna guerilla

Pavel Hrejsemnou
Ročník 2014 - IEA

Get address of Poštovní Spořitelna - ERA - Prague, submit your review or ask any question about Poštovní Spořitelna - ERA, search nearby places on map.

Nekrmte bankéře! mBanka vyhlásila guerillu (Marketing a poštovní spořitelna guerilla

Ve dnech 6. března až 13. dubna se na různých místech České republiky odehraje festival dokumentárních filmů s lidskoprávní tematikou. Jeden svět se v průběhu dvou desetiletí stal jednou z největších událostí svého druhu v Evropě. Jeho olomoucká část bude probíhat od pondělí 18. do soboty 23. března.Festivalové projekce budou probíhat v Kině Metropol, Divadle

Jeden svět podvacáté v Olomouci – 25fps

Jak prodává guerilla Obvyklá reklamní kampaň stojí několik milionů, ale podomácku vyrobená se dá pořídit za několik stovek. Nápady jsou zadarmo, a právě toho využívá guerillový marketing.

JIHOČESKÁ UNIVERZITA v eských Budějovicích poštovní spořitelna guerilla

Poštovní spořitelna se snaží oslovit klienty netradičními metodami. Novinkou v marketingové komunikaci je guerilla kampaň útočící na hlavního konkurenta Poštovní spořitelny. „Kampaní chceme upozornit na to, že zatímco některé banky mají otevřeno jen dopoledne, pošty nebo

Guerilla marketing je boj. Dostali i vás? - iDNES.cz poštovní spořitelna guerilla

Pro tradičně konzervativní trh bankovních produktů je guerilla poněkud nezvyklou formou komunikace. Ovšem jak mBank, tak i svého času Poštovní spořitelna se snaží vyniknout ze šedi ostatních bank právě svou inovativností, proto tyto prostředky v jejich rukou mohou působit "relativně přirozeně".

Soutěž Internet Effectiveness Awards vyhlásila výsledky za

Nejdostupnější účet, jaký tu kdy byl. Navíc za jeho používání vás odměníme. Zdarma při příjmu 10 000 Kč měsíčně, pro rodiče na rodičovské dovolené a mladé do 26 let bez

Jak prodává guerilla • RESPEKT poštovní spořitelna guerilla

Guerilla marketing: Reklama či nereklama. Lidem chtěla Poštovní spořitelna zdůraznit delší otevírací doby na svých pobočkách. Před vchody do poboček České spořitelny proto mimo jiné postavila stojany s nápisem "Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno".

Vodafone připravil dokonalou kampaň, shodují se experti

Úvodní informace zveřejněné respondentům. Milí respondenti, ráda bych vás požádala o vyplnění dotazníku, který se zaměřuje na tři největší guerilla kampaně, které proběhli v České republice, konkrétně v Praze, kde byly k vidění nejčastěji.

Poštovní spořitelna jako první česká banka spustila kampaň poštovní spořitelna guerilla

Guerilla marketing: Reklama či nereklama. Lidem chtěla Poštovní spořitelna zdůraznit delší otevírací doby na svých pobočkách. Před vchody do poboček České spořitelny proto mimo jiné postavila stojany s nápisem "Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno".

Etika a reklama (Guerilla marketing) (výsledky průzkumu

To, co jsme tu napsali o guerilla marketingu, není všechno. Jay C. Levinson je průkopníkem a zakladatelem v oblasti guerilla marketingu, který dal dohromady obsáhlou knihu s názvem: Guerilla marketing, nejúčinnější a finančně nenároční marketing. Kniha je světový bestseller a na svět se poprvé podívala už v roce 1982.

The Use of Guerilla Marketing at the Election Campaign - CORE poštovní spořitelna guerilla

Průkopníkem této strategie v České republice je Poštovní spořitelna, byla první bankou u nás, která zařadila guerilla marketing do svého marketingového mixu. Figuranti v ulicích Jedná se většinou o pracovníky v převlecích, kostýmech, či s nápadným líčením, kteří nabízejí nějaký výrobek, nebo službu

Petr Sznapka - Co-Founder and Executive director - TWDC

Guerilla marketing je o dialogu, upřednostňuje zapojení zákazníka do marketingového procesu (např. formou zapojení se do soutěže, hlasování apod.), þímž vzniká interaktivní komunikace a později se rodí i žádaný vztah mezi zákazníkem a danou spoleþností. 9. Tradiní marketing þasto zná a tedy i …

Poštovní Spořitelna - ERA - Prague poštovní spořitelna guerilla

Poštovní spořitelna tak předvádí netradiční podobu reklamy – takzvaný guerillový marketing.Taková reklama číhá na zákazníky v ulicích, na stadiónech, ale i v zaměstnání či na parkovištích. Tedy tam, kde firmy očekávají, že lidé budou mít o jejich výrobky a produkty skutečný zájem.

Poštovní spořitelna spustila "guerillový" marketing

Zatímco ve světě je guerilla pro svou relativně nízkou nákladnost využívána spíše malými a středními podnikateli, v České republice se s ní setkáváme zejména u firem zvučných jmen, jakými jsou kupříkladu Vodafone, Illy café či Poštovní spořitelna.

Tags:
 
Email:
Předmět:
Zpráva:
Kolik měsíců má rok?

  Pavel Hrejsemnou

  Stolařská 447/7
  747 14 Ludgeřovice

  IČ: 497 95 783




website hosting main area bottom