Get address of Poštovní Spořitelna - ERA - Prague, submit your review or ask any question about Poštovní Spořitelna - ERA, search nearby places on map.
Dnes | 2 | |
Včera | 476 | |
Tento týden | 3565 | |
Před týdnem | 4083 | |
Tento měsíc | 929 | |
Před měsícem | 15565 | |
Celkem | 725912 |
Visitors Counter
Poštovní spořitelna guerillaVe dnech 6. března až 13. dubna se na různých místech České republiky odehraje festival dokumentárních filmů s lidskoprávní tematikou. Jeden svět se v průběhu dvou desetiletí stal jednou z největších událostí svého druhu v Evropě. Jeho olomoucká část bude probíhat od pondělí 18. do soboty 23. března.Festivalové projekce budou probíhat v Kině Metropol, Divadle Jak prodává guerilla Obvyklá reklamní kampaň stojí několik milionů, ale podomácku vyrobená se dá pořídit za několik stovek. Nápady jsou zadarmo, a právě toho využívá guerillový marketing. Poštovní spořitelna se snaží oslovit klienty netradičními metodami. Novinkou v marketingové komunikaci je guerilla kampaň útočící na hlavního konkurenta Poštovní spořitelny. „Kampaní chceme upozornit na to, že zatímco některé banky mají otevřeno jen dopoledne, pošty nebo Pro tradičně konzervativní trh bankovních produktů je guerilla poněkud nezvyklou formou komunikace. Ovšem jak mBank, tak i svého času Poštovní spořitelna se snaží vyniknout ze šedi ostatních bank právě svou inovativností, proto tyto prostředky v jejich rukou mohou působit "relativně přirozeně". Nejdostupnější účet, jaký tu kdy byl. Navíc za jeho používání vás odměníme. Zdarma při příjmu 10 000 Kč měsíčně, pro rodiče na rodičovské dovolené a mladé do 26 let bez Guerilla marketing: Reklama či nereklama. Lidem chtěla Poštovní spořitelna zdůraznit delší otevírací doby na svých pobočkách. Před vchody do poboček České spořitelny proto mimo jiné postavila stojany s nápisem "Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno". Úvodní informace zveřejněné respondentům. Milí respondenti, ráda bych vás požádala o vyplnění dotazníku, který se zaměřuje na tři největší guerilla kampaně, které proběhli v České republice, konkrétně v Praze, kde byly k vidění nejčastěji. Guerilla marketing: Reklama či nereklama. Lidem chtěla Poštovní spořitelna zdůraznit delší otevírací doby na svých pobočkách. Před vchody do poboček České spořitelny proto mimo jiné postavila stojany s nápisem "Tady už je zavřeno. Banka na Vaší poště má stále otevřeno". To, co jsme tu napsali o guerilla marketingu, není všechno. Jay C. Levinson je průkopníkem a zakladatelem v oblasti guerilla marketingu, který dal dohromady obsáhlou knihu s názvem: Guerilla marketing, nejúčinnější a finančně nenároční marketing. Kniha je světový bestseller a na svět se poprvé podívala už v roce 1982. Průkopníkem této strategie v České republice je Poštovní spořitelna, byla první bankou u nás, která zařadila guerilla marketing do svého marketingového mixu. Figuranti v ulicích Jedná se většinou o pracovníky v převlecích, kostýmech, či s nápadným líčením, kteří nabízejí nějaký výrobek, nebo službu Guerilla marketing je o dialogu, upřednostňuje zapojení zákazníka do marketingového procesu (např. formou zapojení se do soutěže, hlasování apod.), þímž vzniká interaktivní komunikace a později se rodí i žádaný vztah mezi zákazníkem a danou spoleþností. 9. Tradiní marketing þasto zná a tedy i … Poštovní spořitelna tak předvádí netradiční podobu reklamy – takzvaný guerillový marketing.Taková reklama číhá na zákazníky v ulicích, na stadiónech, ale i v zaměstnání či na parkovištích. Tedy tam, kde firmy očekávají, že lidé budou mít o jejich výrobky a produkty skutečný zájem. Zatímco ve světě je guerilla pro svou relativně nízkou nákladnost využívána spíše malými a středními podnikateli, v České republice se s ní setkáváme zejména u firem zvučných jmen, jakými jsou kupříkladu Vodafone, Illy café či Poštovní spořitelna. Tags: |