Dnes | 2 | |
Včera | 476 | |
Tento týden | 3565 | |
Před týdnem | 4083 | |
Tento měsíc | 929 | |
Před měsícem | 15565 | |
Celkem | 725912 |
Visitors Counter
Mediální partnerství česká televize
Česká televize
Česká televize hlavní mediální partner filmového festivalu EKOFILM 2009 V rámci mediálního partnerství Česká televize podporuje festival především formou vysílání celostátní spotové kampaně. Česká televize se festivalu věnuje také ve svých pravidelných kulturních, vzdělávacích a …
Školní televize — Pořady — Déčko — Česká televize
Žádosti kulturních projektů o mediální partnerství ČT. Česká televize v souladu s veřejnou službou podporuje významné kulturní a společenské události České republiky a zároveň podává pomocnou ruku projektům menšího rozsahu, které jsou výjimečné svým zaměřením a dramaturgií.
Mediální partnerství — Televizní studio Ostrava — Česká
vysílá od října 2016 z moderního televizního komplexu v Brně-Líšni svou tvorbou pomáhá zajišťovat 20% podíl regionální produkce ve vysílání ČT Česká televize, Televizní studio Brno je v letošním roce hlavním mediálním partnerem těchto událostí
Images of Mediální partnerství Česká televize
mediální partnerství česká televize
Podle ředitele výzkumu agentury STEM/MARK Pavla Šimoníka se mediálně negramotní lidé přiklání k pocitu bezpečí před svobodou. A mediální gramotnost v Česku je podle výzkumu, který nechala vypracovat Česká televize, nízká. V průzkumu agentury pro Českou televizi nejhůř dopadli senioři. Špatné výsledky ale měli i mladí lidé mezi patnácti a osmnácti lety.
Mediálně negramotná v Česku je čtvrtina lidí, před
mediální partnerství česká televize
Dostat dřeviny do krajiny a měst v Česku, a zlepšit tak jejich odolnost vůči změnám klimatu. Takový je cíl akce „Stromy pro budoucnost“, při níž se plánuje vysazení 10 milionů stromů. Nyní je potřeba najít vhodná místa pro výsadbu, ministerstvo životního prostředí vypíše výzvu na …
REGIONÁLNÍ TELEVIZE - ČERSTVÉ ZPRÁVY ZE VŠECH REGIONŮ
mediální partnerství česká televize
Dokument České televize od 24 českých režisérů zahájí MFDF Jihlava Česká televize je hlavním mediálním partnerem jubilejního 15. ročníku Mezinárodního festivalu dokumentárních filmů v Jihlavě, který proběhne od 25. do 30. října 2011.
Dokument České televize od 24 českých režisérů zahájí MFDF
mediální partnerství česká televize
Sledujte ČT on-line. Zpravodajství, publicistika, sport, počasí, pořady od A do Z. Programy ČT1, ČT2, ČT24, ČT sport a videoarchiv iVysílání. Česká
Mediálně negramotná v Česku je čtvrtina lidí, před
mediální partnerství česká televize
Vaše oblíbené seriály, pořady a živé vysílání TV Nova na online televizi Nova Plus, které si pustíte, kdy chcete vy.
Občanský panel České televize
Co je mediální partnerství? Mediální partnerství je vzájemná spolupráce, která je navázaná mezi dvěma subjekty. V tomto případě mezi serverem Červený koberec a kulturně zaměřeným projektem. Jak to funguje? Partner, se kterým se dohodneme na spolupráci, dostává vyhrazený reklamní prostor na našich stránkách.
Česko sází budoucnost. Do pěti let má krajinu svlažit 10
Česká televize vás opět zve na semináře o mediální gramotnosti. Chcete získat inspiraci pro výuku? Dozvědět se, jaké metodiky a pracovní listy jsou na webu ČT k dispozici? Nebo co nového se v dané oblasti připravuje? Přijeďte na semináře s tématem Mediální výchovy
Komunikace a PR České televize v roce 2016
v České republice máme televizi veřejné služby (Česká televize), které se říká veřejnoprávní a pak televize komerční, neboli soukromé (Nova, Prima,…) v čele veřejnoprávní i soukromé televize je ředitel. Na ředitele veřejnoprávní TV dohlíží mediální rada, v případě soukromé TV jsou to akcionáři
Tags: |